Akces - Producent obuwia tanecznego, teatralnego, paradnego i do jazdy konnej
Akces



 
koszyk jest pusty
ROCK&ROLL test


PODESZWA FLEX


(dwudzielne): duża miękkość i elastyczność buta przy równoczesnym zabezpieczeniu przed zużyciem. Środkowa część podeszwy (styrogum lub welur) została usunięta i zastąpiona wierzchnim materiałem z którego wykonane jest obuwie. Dzięki temu but jest bardzo miękki umożliwia swobodne "obciąganie" stopy. Na podeszwę stosuje się najczęściej cienki styrogum (ok. 3mm) lub welur. Na życzenie może być zastosowany inny materiał oraz inna grubość.
detal do rozm 34: 185 zł

W pakiecie zł

detal od rozm 35: 195 zł

W pakiecie zł


hurt do rozm 34: 165 zł
hurt od rozm 35: 175 zł

ROZMIARY:



OPIS PRODUKTU:

NOWOŚĆ

Przedstawiamy najnowszy model do ROCK&ROLLA. Obuwie dla zaawansowanych tancerzy.

  • wierzch obuwia - włoska, zmiękczona skóra
  • wnętrze - laminat sportowy
  • podwójna amortyzacja śródstopia
  • podeszwa styrogumowa FLEX oraz PROFFESSIONAL
  • anatomiczne formowanie obuwia umożliwia łatwe obciąganie stopy
  • nowoczesny design

OPINIA:

"...Buty rewelacja, dawno nie tańczyło nam się tak dobrze. Zawody skończyłyśmy ostatecznie na 3 miejscu. Jesteśmy zadowolone choć myślałyśmy, że będzie to jeszcze lepsze miejsce. ..."

Pozdrawiam,
Justyna (+Limited Edition)

GRUPA LIMITED EDITION w naszych butach:

OPCJE DODATKOWE:



Instrukcja pomiaru stóp i zestawy miar

Wszystkie pomiary wykonać należ centymetrem krawieckim.
UWAGA: podane miary stopy należy podać dokładnie tyle, ile wynosi, bez dokładania "na zapas".
Bardzo proszę o zebranie poniższych miar i podanie ich w następującej kolejności:

DS DŁUGOŚĆ STOPY

długość stopy w centymetrach
tę miarę można wykonać opierając piętę o stały przedmiot, podając długość stopy do końca palców
długość stopy
Zgodnie z podaną długością stopy w cm dobierany jest rozmiar obuwia wg poniższej tabeli.
obuwie typowe (dobrze dopasowane)
długość stopy w cm 21,5 22 23 24 24,5 25 26 26,5 27 28 29 29,5 30 30,5
numeracja
Akces Dance
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
numeracja angielska 1 2 3 3,5 4 5 6 6,5 7 8 9 10 10,5 11

DW DŁUGOŚĆ WKŁADKI

długość wkładki w centymetrach - w przypadku zamawiania obuwia z zakrytymi palcami prosimy o podanie długości "wnętrza" buta. Można zmierzyć własne obuwie, takie które jest odpowiednio dopasowane. Miarę należy zrobić od pięty do czubka, układając centymetr do linii buta.

NB NUMER BUTA

- numer buta aktualnie używanego

MIARA NR 1

- obwód stopy podany w centymetrach na wysokości haluksów.
1
Zgodnie z podanym obwodem stopy w cm dobierana jest tęgość (oznaczenia literowe) .

Kliknij
, aby zobaczyć pełną tabelę odpowiednich miar w poszczególnych rozmiarach.

MIARA NR 2

obwód stopy podany w centymetrach na wysokości podbicia
2

DOPŁATY:

OPCJA PRZYMIARKI DLA NIETYPOWYCH LUB BARDZO WRAŻLIWYCH STÓP: od 100
STOPY O RÓŻNYCH TĘGOŚCIACH: 30
STOPY O RÓŻNYCH ROZMIARACH: 90
TĘGOŚĆ PONIŻEJ „E” POWYŻEJ TĘGOŚĆ „I”: 60
STOPY BARDZO NIETYPOWE: NP. BARDZO SZEROKIE (damskie buty w rozmiarze i tęgości męskiej), BARDZO MAŁE (poniżej 32) LUB BARDZO WĄSKIE - KONIECZNOŚĆ INDYWIDUALNEGO PROJEKTOWANIA, MODELOWANIA KOPYT, DOPASOWYWANIA PODESZWY ITD.: 450-1200

Wszystkie przedstawione tabele mają charakter informacyjny, są one wynikiem kilkuletnich analiz pobieranych miar. W większości zestawione numeracje w poszczególnych grupach dają właściwe dopasowanie obuwia, jednak nie dają gwarancji w każdym przypadku. Ostateczne dopasowanie obuwia zależy od indywidualnych przyzwyczajeń i preferencji.

Wypełnij poniższy formularz

ROCK&ROLL

  MAT/KOLOR ROZMIAR PODESZWA ILOŚĆ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Uwagi


WYBIEŻ NAJBARDZIEJ DOGODNY SPOSÓB:

PRZEZ INTERNET

za pośrednictwem formularza lub wysyłając zamówienie na adres akces@butytaneczne.pl

każde złożone zamówienie zostanie potwierdzone

OSOBIŚCIE

ul. Gościnna 8, 30-698 Kraków.
poniedziałek - piątek 8-18
w soboty nieczynne.

MAPKA.
Współrzedne do GPS:
N: 49° 58' 33" E: 19° 56' 38"

FAXEM


+48 12 654-91-68, w.20
+48 12 654-90-61, w.20

całą dobę

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skonsultuj się z nami telefonicznie pod nr.

+48 12 654-91-68
+48 12 654-90-61

PRZESYŁKI KRAJOWE:

Zamówione towary przesyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Koszt przesyłki zależy od wielkości zamówienia i sposobu realizacji dostawy.

  • PRZESYŁKA KURIERSKA POCZTEX - OD 16zł
  • W przypadku produktów drobnych tj. baletki, napalcówki, akcesotia. Wysyłamy listem poleconym.

  • LIST POLECONY - OD 8zł
  • PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

    • firmy kurierskiej POCZTEX
    • Poczty Polskiej – ze względu na przypadki zaginięcia paczek wysyłka na odpowiedzialność klienta

    OBNIŻANIE KOSZTÓW

    Aby zmniejszyć opłatę za przesyłkę polecamy, o ile to możliwe, skladanie zamówień grupowych. Bardzo często otrzymujemy zamówienia od poszczególnych osób z tej samej grupy tanecznej lub szkoły. Wystarczy złożyć jedno zamówienie (jeden adres wysyłkowy) dla kilku osób . W takim przypadku pobierana jest tylko jedna opłata za przesyłkę a dodatkowo można jeszcze otrzymać obuwie po cenach hurtowych (min . 5 par, dowolne wzory i kolory, z jednej grupy asortymentowej).

    ZAMAWIANIE KROK PO KORKU:

        Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (formularz lub e-mail)
        Po wpłynięciu zamówienia wysyłamy potwierzenie przyjęcia zamówienia wraz z terminem realizacji i nr konta
        Po otrzymaniu wpłaty zlecenie zostaje przekazane do reazlizacji

    FORMY PŁATNOŚCI:

    • wpłata na konto (po wcześniejszym ustaleniu kwoty)
    • gotówka na miejscu w firmie
    • płatność kartą - realizowana przez internet, przygotowana dla klientów zagranicznych jako alternatywa dla drogich przelewów bankowych.

    Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać dodatkowym opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszelkie formalności, związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego, leżą w gestii kupującego. Nie mamy kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich przewidzieć – zależą one od ustawodawstwa kraju odbiorcy.

    CENY:

    Ceny podane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów przesyłki.

    Cennik przedstawiony na stronie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

    BEZPIECZNE ZAMAWIANIE:

    Obuwie typowe:

    Obuwie z działu „typowa produkcja” lub „kolekcja wystawowa (z zakładki kup teraz)” kupowane w sklepie stacjonarnym lub za pośrednictwem internetu, może być poddane tzw. „małej korekcie” - usługa bezpłatna (szczegóły poniżej).
    Obuwie można wymienić na dowolną inną parę z działu „typowa produkcja”, „kolekcja” lub dokonać zwrotu (do 10 dni od daty zakupu lub daty dostarczenia, przy sprzedaży na odległość) . Można też zmienić formę zakupu na „obuwie na zamówienie” . Obuwie typowe można poddać odpłatnie tzw. „dużej korekcie” w celu dopasowania do szczegółów anatomicznych stopy.

    Obuwie na zamówienie:

    Obuwie wykonywane jest na indywidualne zamówienie jako miarowe z przymiarką.
    Przymiarka obuwia - może być wykonywana „na miejscu” (siedziba firmy, sklep) lub „na odległość” u klienta z przesyłkami realizowanymi na zasadzie ogólnej.
    W przypadku „problematycznych stóp” zalecana jest przymiarka wstępnie wykonanego obuwia, bez zamontowanej podeszwy. W innych przypadkach, obuwie może być mierzone jako gotowe „wykończone”. Ostateczną formę ustalamy indywidualnie z klientem.
    Przymiarka standardowa - wykonywana jest w sklepach firmowych, patronackich lub siedzibie firmy na ul Gościnnej 8 w Krakowie.

    Informacje dodatkowe:

    MAŁA KOREKTA „MK” – drobne zmiany wprowadzane bez konieczności rozmontowywania obuwia.

    Mała korekta może być wykonana bezpłatnie podczas zakupu gotowego obuwia w sklepach firmowych Akces Dance Kraków ul.Gościnna 8 lub Powst . Wielkopolskich 18
    Przy sprzedaży internetowej wykonanie takiej usługi wiąże się z koniecznością przesłania obuwia na adres:
    Akces Dance ,ul, Gościnna 8, 30-698 Kraków.
    Koszt przesyłki zwrotnej skorygowanego obuwia pokrywa firma Akces Dance ( nie dotyczy przesyłek zagranicznych).
    W przypadku dalszych korekt, wymian itp. nie wynikających z winy firmy Akces Dance, koszty przesyłek w obydwie strony pokrywa klient.
    Małe korekty wykonywane są bezpłatnie do 2 tygodni od daty zakupu towaru.
    Po tym okresie korekty wykonywane są odpłatnie, cena usługi 25 zł + koszty przesyłki zwrotnej.

    DUŻA KOREKTA „ DK” – istotne zmiany wprowadzane w gotowym obuwiu z koniecznością rozmontowania podeszwy lub innych części obuwia.

    Duża korekta w obuwiu na zamówienie wykonywana jest bezpłatnie.
    Duża korekta w gotowym obuwiu z typowej produkcji, wykonywana na życzenie klienta jest płatna i wynosi 100 zł + koszt przesyłki zwrotnej.

    Nawet najlepiej zebrane miary stóp (również w naszej firmie) nie dają 100% gwarancji odpowiedniego dopasowania obuwia. Ostateczny wynik zależy od wielu różnorodnych czynników: rodzaju tańca, wypracowanej techniki, indywidualnych przyzwyczajeń i preferencji, subiektywnych odczuć.
    W przypadku otrzymania obuwia o nieodpowiedniej numeracji lub niewłaściwym dopasowaniu, taką sytuację traktujemy jako PRZYMIARKĘ i gwarantujemy bezpłatne wykonanie odpowiednich korekt lub wymianę na właściwe rozmiary w terminie do 2 tygodni od daty zakupu.

    Bezpłatna korekta nie ma zastosowania w przypadkach drastycznych zaniedbań klienta podczas podawania rozmiarów.

    CO ZROBIĆ GDY OBUWIE JEST NIEDOPASOWANE?

    należy przesłać obuwie na adres firmy.
    Zawartość przesyłki:
    • obuwie do korekty/wymiany
    • dowód zakupu (paragon lub faktura vat - oryginał lub kserokopia)
    • wytyczne dotyczące korekty/wymiany, ewentualne zdjęcia przesłane na e-mail: akces@butytaneczne.pl
    • informację z adresem zwrotnym
    • ewentualnie dodatkowa para obuwia do zdjęcia miar
    UWAGA: nie można zaznaczać bezpośrednio na obuwiu żadnych kresek ani linii. Można to zrobić jedynie po wcześniejszym naklejeniu papierowej taśmy samoprzylepnej (malarskiej).

    Statystyczna ilość wykonywanych korekt stanowi ok. 8% wszystkich zamówień.


    PRZESYŁKI OBUWIA:

    Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient.
    Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek na terenie Polski -paczka pocztowa priorytetowa).
    Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".
    Paczki nadane "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane.
    Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami.
    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.

    GWARANCJA:

    Każdy towar zakupiony w Akces Dance objęty jest gwarancją producenta. Ze względu na bardzo duże obciążenia jakim podlega obuwie taneczne gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy, a obuwie tekstylne, baletowe na okres 3 miesięcy.

    W praktyce nasze obuwie posiada bardzo dużą wytrzymałość i w zależności od rodzaju i warunków może być używane niekiedy przez wiele lat.

    • Obuwie przyjmowane jest do reklamacji tylko za okazaniem dowodu sprzedaży.
    • Naprawa obuwia może zostać wykonana wyłącznie przez producenta.
    • Buty przyjmowane do reklamacji muszą być CZYSTE I POZBAWIONE NIEPRZYJEMNEGO ZAPACHU.

    GWARANCJA OBEJMUJE

    • odklejenie podeszwy (proszę nie mylić z oderwaniem)
    • pęknięcia szwów
    • wysnucie materiału
    • ukryte wady materiałowe
    Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.

    GWARANCJA NIE OBEJMUJE

    1. Obuwie z wadami jawnymi, widocznymi w momencie zakupu, o których klient wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć.

      (art.7 ustawy z dnia 27.07.2002r O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U.nr141,poz.1176)

    2. Obuwie, które zostało zniszczone lub uszkodzone w następstwie użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem lub niewłaściwej konserwacji.
    3. Obuwie którego naprawa lub inna ingerencja została przeprowadzona przez użytkownika lub inną firmę niż producent.
    4. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (zamków, gum, lycry, obcasów, otarcia, zadrapania itp.).
    5. Farbowanie podszewek naturalnych (pod wpływem potu lub innego zawilgocenia).
    6. Niewłaściwe dopasowanie obuwia do tęgości i rozmiaru stóp i w wyniku tego przetarcie zapiętków.
    7. Wygoda obuwia.
    8. Naturalne zużycie obuwia, podeszew oraz fleków.
    9. Przemakanie obuwia, zagięcia powstałe w trakcie użytkowania.
    10. Różnica w kolorze i strukturze skóry-wierzch naszego obuwia wykonany jest głównie ze skóry naturalnej, a ta jak każdy materiał naturalny może nie zachowywać identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry.

    Warunki reklamacji regulowane są przez ustawę z dnia 27.07.2002r., o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego 9Dz.U.Nr141 poz 1176.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego towaru.

    Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient. Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych-paczka pocztowa priorytetowa). Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".

    Paczki nadane w innej formie: "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane. Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.

    REGULAMIN:

    SPIS TREŚCI

    § 1 Postanowienia ogólne

    § 2 Zasady działania Serwisu internetowego i przedmiot sprzedaży

    § 3 Warunki korzystania z serwisu, składanie zamówień, zawarcie umowy i realizacja usług oraz odpowiedzialność Sprzedawcy

    § 4 Wynagrodzenie Sprzedawcy i sposób zapłaty

    § 5 Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje i gwarancja jakości

    § 6 Prywatność i bezpieczeństwo

    § 7 Własność intelektualna

    § 8 Postanowienia końcowe

     

    § 1 Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady sprzedaży za pośrednictwem sprzedaży internetowego produktów obwuwaniczych tworzonych na zamówienie (zwanych dalej: „Produktami”), a także prawa i obowiązki stron w zakresie zawieranych umów.

    2. Sprzedaż internetowa prowadzona jest pod adresem: www.akcesdance.pl przez firmę: AKCES DANCE SC, ul. Gościnna 8a, 30-698 Kraków, (zwanego dalej: „Sprzedawcą” lub „Usługodawcą”), który jest właścicielem sklepu internetowego www.akces.biz, www.akcesdance.pl, butytaneczne.pl(zwanego dalej: „Serwisem” lub „Sklepem”), a także jego Administratorem.

    3. Szczegółowe dane Sprzedawcy:

    AKCES DANCE SC.
    siedziba: ul. Goscinna 8a, 30-698 Kraków
    NIP 679-29-636-21
    tel. +48 12 654 91 68
    e-mail: akces@akces.biz

    4. Produkty sprzedawane są przez Sprzedawcę:

    a) osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej
    b) osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą kupującym od Sprzedawcy Produkty dla celów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (zwanym dalej: „Konsumentami”)
    c) pozostałym podmiotom, to jest osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą i dokonującym zakupu od Sprzedawcy Produktu na cele związane bezpośrednio z tą działalnością gospodarczą lub zawodową
    d) osobom prawnym, a także jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej.

    Zarówno Konsumenci, jak również pozostałe podmioty dokonujące zakupów w Sklepie internetowym www.akcesdance.pl zwane są dalej w treści niniejszego Regulaminu „Kupującymi”.

     

    § 2  Zasady działania sklepu internetowego i przedmiot sprzedaży

    1. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu. Przedmiotem sprzedaży jest obuwie oraz usługi szewskie tworzone na zamówienie Kupującego. Produkty dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

    2. Specyfika i właściwości Produktów oferowanych przez Sprzedawcę są przedstawione na stronie internetowej www.akcesdance.pl.

     

    § 3 Warunki korzystania z Serwisu, składanie zamówień, zawarcie umowy, realizacja usług oraz odpowiedzialność Sprzedawcy

    1. Informacje znajdujące się na stronie internetowej www.akcesdance.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Produktu.

    2. Aby dokonać zakupu za pośrednictwem Sklepu Kupujący powinien otworzyć stronę internetową działającą pod adresem www.akcesdance.pl i następnie po przejrzeniu oferowanych na stronie Produktów wybrać interesujący go Produkt i dokonać jego zamówienia przy wykorzystaniu formularza zamieszczonego na stronie Sklepu lub poprzez przesłanie wiadomości drogą elektorniczną.

    3. Kupujący w trakcie wypełniania formularza powinien zapoznać się z Regulaminem i podjąć decyzję o zaakceptowaniu lub nie zaakceptowaniu treści Regulaminu.

    4. Informacje podane przez Kupującego podczas składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych pozwalających na weryfikację Kupującego i odbiorcy Produktów.

    5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przechowywania danych dotyczących klienta (dane wprowadzone przez klienta przy składaniu zamówienia) oraz wszystkich danych dotyczących zleceń klienta, którego konto zostało usunięte, zgodnie z zasadami ustalonymi w § 6 Regulaminu.

    6. Kupujący może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz święta.

    7. Dokonując zakupów Kupujący składa zamówienie poprzez dodanie Produktu prezentowanego w Sklepie do koszyka. Przy każdym Produkcie znajdują się dostępne parametry, które Kupujący samodzielnie wybiera/określa. Na tym etapie Kupujący może wybrać sposób dostawy oraz formę płatności.

    Kupujący ma również możliwość po zaznaczeniu opcji „Chcę otrzymywać faktury VAT”, wpisania w formularzu danych niezbędne do wystawienia faktury. Jeżeli opcja „Chcę otrzymywać faktury VAT” nie zostanie zaznaczona to w takim przypadku Kupujący wraz z Produktem otrzyma wyłącznie paragon.

    Kupujący ma także możliwość wskazania w formularzu zamówienia wybranego przez siebie adresu dostawy oraz odbiorcy Produktu.

    Potwierdzenie złożenia zamówienia odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „ZAMÓW”.

    8. Warunkiem realizacji zamówienia przez Sprzedawcę jest złożenie przez Kupującego zamówienia w serwisie www.akcesdance.pl oraz dokonanie przez Kupującego wszystkich wymaganych czynności opisanych w § 3 Regulaminu, jak również (w nielicznych przypadkach) udzielenie przez Kupującego odpowiedzi na dodatkowe pytania Sprzedawcy (wykonawcy zamówienia).

    10. Po podaniu przez Kupującego wszystkich niezbędnych danych otrzyma on potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesłane drogą elektroniczna na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

    11. Procedura składania zamówienia kończy się w momencie dokonania wpłaty na rzecz Sprzedawcy. Po złożeniu zamówienia Serwis www.akcesdance.pl będzie się komunikował z Kupującym za pomocą e-maili lub w przypadku gdy będzie to konieczne telefonicznie poprzez konsultanta. W komunikatach e-mail będą zawarte informacje o statusie zamówienia i koniecznych (wyłącznie w niektórych sytuacjach – o ile będzie to niezbędne w celu należytego wykonania zamówienia) decyzjach, których podjęcia Sprzedawca będzie oczekiwał od Kupującego.

    12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zamówienia do realizacji, o czym poinformuje Kupującego nie później niż w terminie 72 godzin od dnia otrzymania zamówienia.

    13. Umowa sprzedaży może być zawarta w imieniu Kupującego wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku Kupującego nie będącego osobą fizyczną – przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Kupującego i zaciągania w jego imieniu zobowiązań.

    14. W przypadku zamówienia przez Kupującego Produktu, który musi zostać wyprodukowany, zmodyfikowany lub wysłany zgodnie z indywidualnym życzeniem Kupującego, wszystkie szczegóły realizacji takiego zamówienia muszą zostać przez Strony uzgodnione przed przyjęciem zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Szczegółowe warunki handlowe realizacji takiego niestandardowego zamówienia muszą zostać uzgodnione przez Strony w formie pisemnej lub w formie wymiany korespondencji e-mail przed przyjęciem przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji.

    15. Sprzedawca dostarczy Produkt Kupującemu w terminie uzgodnionym z Kupującym i wskazanym w przesłanej do Kupującego korespondencji e-mail.

    16. Termin wysyłki Produktu jest liczony:

    a) od momentu wpływu na konto Sprzedawcy całej kwoty wynagrodzenia należnego za Produkt zamówiony przez Kupującego
    b) w przypadku gdy płatność dokonywana jest przez Kupującego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przez Sprzedawcę (przelewem na konto Sprzedawcy).

    18. Produkt jest wysyłany przez Sprzedawcę na adres na terenie Polski wskazany przez Kupującego, na koszt Sprzedawcy (nie wysyłamy przesyłek "na koszt odbiorcy").

    19. Produkt wysyłany jest przez Sprzedawcę za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przesyłki dostarczane są od 8:00 do 20:00 w dni robocze. W przypadku nie zastania Kupującego, zostawione zostaje awizo. W przypadku nie doręczenia Produktu z powodów zależnych od Kupującego lub odbiorcy Produktu i konieczności jego ponownego wysłania przez Sprzedawcę, Kupujący może zostać obciążony kosztami ponownej wysyłki Produktu. Sposób opakowania Produktu każdorazowo jest wybierany przez Sprzedawcę i uwzględnia specyfikę wysyłanego Produktu.

    20. Po otrzymaniu przesyłki Kupujący winien sprawdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia naruszeń lub uszkodzeń, Kupujący powinien zażądać od dostarczyciela przesyłki sporządzenia protokołu szkody z zaznaczeniem zastrzeżeń, co do stanu przesyłki. Niezależnie od powyższego zaleca się aby zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego uszkodzeń Produktu w trakcie transportu dokonać także w sposób ustalony w § 5 ust. 9 Regulaminu, nie później niż w terminie 5 dni od dnia przyjęcia przesyłki przez Kupującego.

    21. Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony czytelnym podpisem Kupującego (lub osoby upoważnionej przez Kupującego do odbioru przesyłki) za pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru, na Kupującego przechodzi prawo własności Produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem Produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu.

    22. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki zaleca się, aby Kupujący zaznaczył ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. W takim przypadku na liście przewozowym Kupujący powinien także podać datę i godzinę doręczenia.

    23. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia przesyłki z Produktem przez Kupującego, przesyłka jest zwracana do Sprzedawcy na koszt Kupującego. W takim przypadku Kupujący – pomimo nie odebranie Produktu - jest zobowiązany także do zapłaty Sprzedawcy za Produkt, którego odbioru Kupujący bezpodstawnie odmówił. Treść niniejszego punktu nie wyłącza, ani też w żadnym zakresie nie ogranicza uprawnień Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem, o których mowa w § 5 niniejszego Regulaminu.

    24. Sprzedawca zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Kupującym na numer telefonu podany przez Kupującego w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 – 17:00.

    25. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w następujących przypadkach:

    a) otrzymania po wysyłaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji e-maila zwrotnego z informacją, iż e-mail potwierdzający zamówienie nie dotarł do adresata,

    b) otrzymania nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia

    c) braku możliwości kontaktu z Kupującym w sposób ustalony w § 3 pkt. 24 Regulaminu, w celu przeprowadzenia weryfikacji treści złożonego zamówienia lub doprecyzowania szczegółów zamówienia

    d) w przypadku opisanym w § 4 ust. 7 Regulaminu

    e) nie przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji z powodu błędów w pliku wgranym przez Kupującego, które nie zostało następnie wznowione przez Kupującego.

    26. W każdym przypadku, gdy Sprzedawca nie realizuje zamówienia, a otrzymał płatność związaną z takim zamówieniem, zobowiązany jest do zwrotu takiej płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podjęcia decyzji o niezrealizowaniu zamówienia.

    27. Sprzedawca informuje, że Kupujący składając zamówienie powinien wziąć pod uwagę fakt, iż oferowane produkty są wykonywanie ręcznie i może występować w nich niewielka różnica,

     

    § 4 Wynagrodzenie Sprzedawcy i sposób zapłaty

    1. Podane ceny Produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w PLN.

    2. Cennik przedstawiony na stronie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

    3. Do każdego wysłanego Produktu dołączony jest dowód sprzedaży, który Sprzedawca wystawia i przesyła wraz z zakupionym Produktem. Sprzedawca dopuszcza także wysłanie przesyłki z Produktem na inny adres, niż adres na który zostanie wysłany dowód sprzedaży.

    4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu oraz udzielania Kupującym dodatkowych rabatów (na zasadach ustalonych w odrębnym Regulaminie Akcji Rabatowej), bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych (rabatowych), które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.

    5. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

    6. Formą płatności obowiązującą w Sklepie jest płatność przelewem, kartą kredytową, przekazem pocztowym, przelewem online.

    7. Sprzedawca nie dopuszcza dokonywania zapłaty przez Kupującego przy odbiorze Produktu - gotówką kurierowi.

    8. W przypadku gdy Kupujący zawierając umowę zobowiązał do zapłaty za zamówiony Produkt w formie ustalonej w ust. 5 niniejszego paragrafu (przedpłata), brak zapłaty za zamówiony Produkt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia powoduje, że transakcja zostaje uznana za nieaktualną i będzie automatycznie anulowana.

     

    § 5 Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje i gwarancja jakości

    1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta ( Dziennik Ustaw z 2014r. poz. 827), Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów wskazanych w punkcie 9 niniejszego paragrafu, w terminie 14 (czternastu) dni. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

    I. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności - od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

    a) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,

    b) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,

    dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

    2. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

    3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument odstępując od umowy może skorzystać z zamieszczonego poniżej wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Oświadczenie należy wysłać na adres korespondencyjny: AKCES DANCE , ul. Gościnna 8a, 30-698 Kraków

     

    Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

     

    „Ja niżej podpisany (imię i nazwisko Konsumenta ), legitymujący się dowodem osobistym (seria i nr dowodu osobistego), o nr PESEL (pesel) oświadczam, iż z dniem (data) odstępuję od umowy sprzedaży, zawartej z Akces Dance SC, ul. Gościnna 8a, 30-698 Kraków. Zwrotu zapłaconej przeze mnie ceny Produktu, proszę dokonać na rachunek bankowy ………………………………………….

    (czytelny podpis Konsumenta)”

     

    4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może także odstąpić od umowy poprzez przesłanie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail akces@akces.biz przy wykorzystaniu powyższego wzoru formularza odstąpienia od umowy lub przez przesłanie innego równoważnego w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 4.

    6. Zwrot płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostarczenia Produktu do Konsumenta nastąpi nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, bez ponoszenia przez Konsumenta jakichkolwiek opłat związanych z zwrotem, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który to sposób nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.

    7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    8. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

    9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

    10. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

    a) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    b) w której przedmiotem umowy jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

    c) w której przedmiotem umowy jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    d) w której przedmiotem umowy są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

     

    Powyższe uregulowanie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy określonej w pkt. 12 i następnych poniżej niniejszego paragrafu.

    13. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta, jak również wobec pozostałych Kupujących nie będących jednocześnie Konsumentami, z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady dostarczonych Produktów, na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw z 2014r. poz. 121 ) oraz opartych na tych zasadach postanowieniach niniejszego Regulaminu.

    14. Reklamację należy  złożyć za pośrednictwem serwisu wysyłając wiadomośc drogą elektroniczną na adres: akces@akces.biz. Reklamację można także przesłać na adres biura Sprzedawcy: AKCES DANCE SC, ul.Gościnna 8a, 30-698 Kraków.

    15. Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji. Wszelkie inne uwagi dotyczące reklamowanego Produktu, takie jak zdjęcia reklamowanego Produktu, czy skan protokołów uszkodzenia lub zniszczenia Produktu Kupujący może przesyłać na adres akces@akces.biz. W przypadku, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, kosztami powstałymi po stronie Sprzedawcy z tytułu odbioru reklamowanego Produktu i jego ponownej wysyłki do odbiorcy może zostać obciążony Kupujący.

    16. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby rozpatrzyć reklamację - bez względu na rodzaj zgłoszenia - w ciągu 3dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia. Jednakże w żadnym przypadku rozpatrzenie reklamacji nie nastąpi później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W każdym przypadku Sprzedawca powiadomi Kupującego w terminie powyżej ustalonym o sposobie dalszego postępowania.

    17. Zamieszczone w sklepie zdjęcia Produktów mogą odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych kolorów Produktów ze względu na różną konfigurację sprzętu komputerowego Kupujących, a indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego mogą powodować błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Produkcie (np. kolorów). Reklamacja złożona na tej podstawie przez Kupującego może nie zostać uznana przez Sprzedawcę.

    18. W przypadku umów zawieranych z Kupującymi nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

    19. Kupujący składać reklamacje dotyczące Produktu posiadającego wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej przez producenta Produktu gwarancji jakości na warunkach przez producenta określonych, albo też korzystając z uprawnień z tytułu rękojmi przysługujących Kupującemu będącemu jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Produktu z umową.

     

    § 6 Prywatność i bezpieczeństwo

    1. Sprzedawca jest świadomy, że ochrona danych osobowych Kupującego jest sprawą priorytetową. Sprzedawca zobowiązuje się do postępowania zgodnie z wewnętrznymi procedurami gwarantującymi poufność, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

    2. Sprzedawca oświadcza, że nie będzie udostępniać danych osobowych Kupującego (za wyjątkiem przypadków opisanym w ust. 3 niniejszego paragrafu ) do celów innych niż związanych z realizacją zamówień zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 8)  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. 2002.101.926)

    3. Dane osobowe i adresowe uzyskane od Kupującego są przechowywane w bezpiecznym miejscu na serwerze. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych, ich modyfikowania, a także do żądania ich usunięcia. Dane wprowadzone przez Kupującego przy składaniu zamówienia można zmienić zgłaszając pisemną prośbę na adres akces@akces.biz. Informacje na temat kart kredytowych Kupującego nie są w żaden sposób przechowywane.

    4. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

     

    § 7 Własność intelektualna

    1. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep internetowy Sprzedawcy, to jest: www.akcesdance.pl, a także zawartość strony internetowej www.akcesdance.pl, www.akces.biz stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez polskie prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. Prawa do serwisu www.akces.biz oraz treści w nim zawartych należą do firmy AKCES DANCE SC.. . Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony www.akcesdance.biz bez zgody właściciela jest zabronione. Złamanie powyższych przepisów będzie ścigane w drodze postępowania sądowego.

     

    § 8 Postanowienia końcowe

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy aktów prawnych przywołanych w niniejszym Regulaminie, a w przypadku Kupujących nie będących jednocześnie Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.), także postanowienia Ogólnych Warunków Sprzedaży dostępnych na stronie internetowej Sklepu.

    2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy

    3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu w serwisie internetowym www.akcesdance.pl

    4. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu, to jest przed dniem umieszczenia na stronie internetowej Sklepu nowej treści Regulaminu, będą realizowane zgodnie z postanowieniami poprzedniej wersji Regulaminu.

    5. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym będącym jednoczenie Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który nie jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy. Kupujący będący jednocześnie Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej znajdującym się najbliżej miejsca zamieszkania Konsumenta. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

    6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie i obowiązuje od dnia jego publikacji, to jest od dnia 28 02 2015 r.

    OBUWIE DOSTĘPNE W SKLEPIE

    AKCES DANCE - KRAKÓW, ul.GOŚCINNA 8A

    OBUWIE DOSTĘPNE W SKLEPIE

    KRAKÓW, al. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 18 - Galeria Handlowa King Square

    
    lokal kategoria model rozmiar material typ obcas wys. obcasa (cm)

    ZNALEZIONE WYNIKI : 0 Brak w bazie